Direktlänk till inlägg 21 september 2016

Bara väntar på operation

Av tillbaka-till-lyckan - 21 september 2016 11:37

 

 

UTVILAD =)




Äntligen har jag lyckats sova en hel natt utan att vakna en enda gång!

Somnade tidigt igår, tror klockan var 22 eller nåt sånt. Somnade fort och vaknade i morse 07:45. Helt perfekt!!


Så nu sitter jag här, har städat hemma, väntar på att tvättmaskinen ska stanna så jag kan starta nästa maskin. VIL

Väntar med promenaden tills senare idag/kväll så har jag sällskap av världens bästa kille.


Igår gick jag 105 min, 437 cal, 6,2 km. Jag känner mig jättestolt över mig själv eftersom jag aldrig gått så långa promenader. Jag ville inte gå hem heller utan jag ville fortsätta med det var så mörkt och kallt ute.


Hemma håller jag på med en motivationstavla, (eller vad jag ska kalla det), jag har en ful gammal anslagstavla som jag på något sätt ska fixa till och sätta upp motiverande citat och liknande. Bilder kommer lite senare när jag har lite fler ideer om hur det ska vara.


Nu räknar jag ner dagarna, ser fram emot att få operation. Problemet är att jag är så jäkla godissugen just nu, vill ha allt lösgodis, chips, ostbågar, jordnötsringar.... Men för mig är operationen värt så mycket mer så det är lätt att hålla sig ifrån allt sånt.


Undrar hur mycket man går ner i vikt bara första månaden.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tillbaka-till-lyckan - 18 februari 2017 16:40

Nu har utredningar för asberger och ADD påbörjats och den psykologen sa att det inte var några diagnoser jag har, utan det är traumat som jag har varit med om som har ändrat mig som person helt och hållet. Vet inte riktigt hur jag ska reagera, jag...

Av tillbaka-till-lyckan - 26 januari 2017 22:55

    Ja, nu har jag precis fyllt i två formulär via datan som är tills imorgon då jag ska till Capio och träffa en ny psykolog som ska bedöma om jag har social fobi och eller asperger. Social fobi har jag diagnostiserat mig själv med, så det skull...

Av tillbaka-till-lyckan - 17 januari 2017 18:51

    Imorgon är en dag jag har väntat länge på. Då ska jag till Capio och förhoppningsvis få svar på utredningen som jag har gjort, nämligen ADD. På ett sätt hoppas jag att det är ett positivt svar att jag faktiskt har det, för det skulle förklara...

Av tillbaka-till-lyckan - 12 januari 2017 14:49

Idag är det 101 dagar sedan jag gjorde min gastric bypass operation och jag mår så mycket bättre nu. Inte bara fysiskt utan även psykiskt. Det har hjälpt mig till ett bättre mående även om jag fortfarande har svårigheter i vardagen rent psykiskt. Jag...

Av tillbaka-till-lyckan - 12 december 2016 22:20

Jag gillar julen, har alltid gjort och kommer alltid att göra! Finns inget mysigare än att sitta inbäddad under en filt och titta på film medan det snöar ute, eller att baka pepparkakor och julgodis och ha julmusik på i bakgrunden. Få ta fram pynte...

Ovido - Quiz & Flashcards